Regulamin Zwrotów i Reklamacji – ZuZu Store
§1 Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zwrotów oraz składania i rozpatrywania reklamacji zakupionych produktów w sklepie internetowym ZuZu Store, dostępnym pod adresem: https://zuzustore.com.pl (dalej: Serwis).
Usługodawcą prowadzącym Serwis jest firma ZuZu Store, z siedzibą przy ul. Miła 3/2, 05-462 Malcanów, NIP: 532 200 07 58 (dalej: Usługodawca).
Kontakt: zuzustore@op.pl
§2 Prawo odstąpienia od umowy – zwrot towaru
Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować sklep ZuZu Store o swojej decyzji, składając jednoznaczne oświadczenie, np. za pomocą:
- formularza zwrotu (do pobrania na stronie Serwisu),
- wiadomości e-mail: zuzustore@op.pl,
- listownie na adres: ZuZu Store, ul. Miła 3/2, 05-462 Malcanów.
Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż 14 dni od dnia zgłoszenia odstąpienia od umowy. Koszty odesłania towaru ponosi klient.
Zwrot płatności zostanie dokonany nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru, przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył klient, chyba że klient wyrazi zgodę na inny sposób.
Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania i powinien być odpowiednio zapakowany do transportu.
§3 Reklamacje – niezgodność towaru z umową
W przypadku stwierdzenia wady towaru, klient ma prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi w ciągu 2 lat od daty jego otrzymania.
Reklamację można złożyć:
- drogą mailową na adres: zuzustore@op.pl,
- za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie Serwisu,
- listownie na adres: ZuZu Store, ul. Miła 3/2, 05-462 Malcanów.
Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko klienta,
- numer zamówienia,
- opis wady towaru oraz datę jej ujawnienia,
- żądanie klienta (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu wraz z dowodem zakupu (np. paragon lub faktura).
Sklep rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym czasie oznacza uznanie reklamacji.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt przesyłki zwrotnej pokrywa sklep.
§4 Wyjątki od prawa do zwrotu
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. w przypadku:
- produktów wykonanych na indywidualne zamówienie klienta,
- produktów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. bielizna, kosmetyki).
§5 Kontakt
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów i reklamacji, prosimy o kontakt:
E-mail: zuzustore@op.pl
Adres do zwrotów i reklamacji: ZuZu Store, ul. Miła 3/2, 05-462 Malcanów